2014. február 16., vasárnap

Eredményhirdetés

Sziasztok édesszíveim!


Nos itt lennék az eredményhirdetéssel. Örülök, hogy ennyien jelentkeztetek, nagyon jól esett az érdeklődés. És nem számít, ki milyen helyezést ért el, mindenkinek szívből gratulálok! Volt két ember, aki nem küldte el végül a novelláját a határidőig, nem mondok neveket, úgy is tudják, mert írtam nekik, ők természetesen nem lesznek benne a versenyben. Remélem a képek/oklevelek elnyerik a tetszéseteket, ha esetleg valaki nem elégedett az övével, ne szégyellje szóljon és csinálok neki másikat!

És akkor nem húzom az időt tovább...


Klaroline blog:

3. helyezet

 Adel Evans

 

2.helyezet

Ellie

 

1.helyezet

Judit

 

És itt szeretnék külön gratulálni az én különdíjasomnak! Nagyon gratulálok neked!

Különdíj:

Fanni 

 

Legszebb kinézet:

3. helyezet
Kecskeméti Anikó

 

2. helyezet

Oregon

 

1.helyezet

Elena Gilbert

 

Legjobb novella:

3. helyezet

 Vivi

 

2. helyezet

 Bogi

 

1. helyezet

Morwen

 

 

 

 Ide eredetileg nem terveztem különdíjat, de ahogy ezt a novellát olvastam, tudtam, hogy nem hagyhatom helyezés nélkül!

Lana W.

Emléklapok: 















 


Mindenkinek nagyon gratulálok, tovább az elsőknek holnap reggel írok egy emailt, és abban lesznek benne az interjú kérdései! A blogajánlót pedig majd délután kiteszem a blogra. A novellában elért első helyezett novella pedig szintén kikerül a blogra. A cserék között mindenki kint van, hogy ti is kiteszitek-e az oldalt az a ti döntésetek, nem erőszak. Egy élmény volt, és köszönöm minden egyes jelentkezőnek, hogy megtisztelt engem a részvétellel! Ezennel vége a blog első blogversenyének!

 

14 megjegyzés:

  1. Szia Nika!!!

    Köszönöm a helyezést!!! Olyan aranyos vagy!!! <3

    Bye:
    Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!

      nagyon szívesen, megérdemelted, sokat dolgoztál bizonyára vele!
      xo xo

      Törlés
  2. Köszönöm az első helyezést! :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Elena!

      Nagyon szívesen, szebb bloggal még nem találkoztam, nagyon gratulálok:)
      xo xo

      Törlés
  3. Szia!

    köszönöm a helyezést :) Régi írtam már Klarolineos történetet, azóta sokan írtak a témában, így nagy öröm volt a számomra, hogy első lettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit!

      Nagyon szívesen, nálad alkalmasabb személlyel, aki ezt meg érdemelné még nem találkoztam:)
      Nagyon gratulálok!
      xo xo

      Törlés
  4. Szia Veronika!
    Nagyon meglepődtem, hogy különdíjas lettem, mert még viszonylag újonc vagyok, de hatalmas örömet okoztál! :) Köszönöm szépen! Puszi, Fanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága Fanni!

      Örülök, ha örülsz , nem baj, hogy kezdő vagy, egyre csak fejlődni fogsz :) És enyém az érdem, hogy én lehettem az első, aki díjazott a kitartó fejlődésedért. Az írásoson is látszik, hogy egyre jobb vagy:)
      Nagyon szívesen!
      xo xo

      Törlés
  5. Nagyon szépen köszönöm az elismerésed.:))) Nem is tudom, hogy mi mást mondhatnék még.:) Bearanyoztad a napomat.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui: e-mailben nem küldtem el neked a novellát, de azt hiszem szükséged lesz rá. Ha megkapom a leveled, akkor pótolom majd.:)

      Törlés
    2. Szia Morwen!

      Nagyon szívesen nagyon megérdemelted, tényleg, mikor már elkezdtem olvasni nagyon tetszett :) Csodásan írsz!
      Örülök, hogy örülsz!
      xo xo
      Rendben, akkor ezek szerinte nem ment el, akkor megpróbálom megint!

      Törlés
    3. Most megkaptam, és holnap, amint lesz időm, küldöm is neked a választ meg a novellát, mert az oldalamról kimásolni nem lehet.
      Nagyon szépen köszönöm, tényleg borzasztóan örültem neki.:))))

      Törlés
    4. Akkor jó:) Rendben, nyugodtan:)
      Igen észrevettem! :)
      Örülök, hogy örülsz, és még egyszer nagyon gratulálok!
      xo xo

      Törlés
  6. Szia köszönöm a helyezést! Sajnos nem volt nálunk egy ideig internet elérés, ezért nem tudtam róla. Még egyszer köszönöm :)

    VálaszTörlés